Stránky

neděle 29. dubna 2012

Přesun na Blogger

Už delší dobu jsem zvažoval, že z nejrůznějších důvodů opustím Posterous a přesunu se na nejlepší platformu pro bloggery, tedy sem. Ačkoliv jsem starý blog poslední dobou celkem flákal, psaní mě bavit nepřestalo. Jen teď nebylo moc času psát o zábavných věcech a psal jsem spíše do školy a v práci. Vypadá to ale, že martyrium s psaním bakalářky bude již brzy za mnou a budu si své grafomanské choutky opět vybíjet na věcech, které mě baví.

Rád bych si zde dal předsevzetí a slíbil vám, že se zde alespoň v pár větách objeví hodnocení každého filmu, který uvidím, ale nevím, jestli to není příliš velký závazek. Přeci jen občas se sejde den, kdy vidím tři a více filmů, je pak tedy snad pochopitelné, že se mi nechce o každém z nic psát, zejména pokud to jsou blbosti. Předsevzetí si tedy dávat nebudu, ale.. budu se snažit.. :)

Články z minulého blogu jsou samozřejmě stále dostupné zde. Původně jsem je přesunul i sem, ale vzhledem k rozházenému formátování jsem si řekl, že bude asi nejlepší je smazat a případně odkazovat na starý blog.

A závěrem bych se rád zeptal zkušených bloggerů z bloggeru, jestli nemají nějaké triky, které stojí za vyzkoušení. Kupříkladu bych zveřejněný článek rád automaticky sdílel na FB a Twitteru, nejen na G+. Ideální by pak bylo, když bych si ještě mohl vybrat, na které konkrétní služby zrovna ten který článek chci poslat, ale nebudu hamounit a vystačím si i s posláním každého článku na všechny služby.

No zatím to je vše, tak brzy..

Žádné komentáře:

Okomentovat