Stránky

pondělí 2. července 2012

Shrnutí června a cíle na červenec

Dnes bude shrnutí opravdu hodně krátké. V červnu jsem neodehrál ani jednu handu, protože jsem šprtal na státnice (ty jsem sice udělal, ale o moc vzdělanější se necítím). Cíle jsem tedy samozřejmě nesplnil a stydím se za to, protože kdybych v rámci tradičního nicnedělání, nebo jak se tomu teď moderně říká - prokrastinace, hrál poker, mohl jsem v klidu dosáhnout na GoldStar a vydělat si nějaké drobné na oslavy. To už ale asi nezměním a ty kompilace idiotů z youtube taky nebyly úplně špatný. :)

Nezbývá tedy než stanovit cíle na měsíc následující:

  • odehrát alespoň 75 hodin
  • dosáhnout Goldstar VIP statusu
  • zakončit měsíc s all-in EV v kladných hodnotách
  • zkusit shot na NL50 - bankroll už mám, ale chci se po přestávce trochu aklimatizovat a cca za týden bych to mohl zkusit
Poker mi celkem chyběl, takže se splněním většiny cílů snad nebudu mít nějaký větší problém. Seskládal jsem je opět jen tak, jak mě napadlo, ale snad se někdy dokopu a pokusím se věnovat tomu více času, aby měly nějaký větší smysl.

A já jdu tedy zasednout ke stolům, o průběžném stavu budu informovat. ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat