Stránky

pátek 11. května 2012

Rozházené písmo na Nexus S s ICS

Nedávno jsem si stěžoval na rozházené písmo v menu a ve widgetech po instalaci ICS. V komentáři k příspěvku jsem dostal radu, abych vyzkoušel restart do továrního nastavení a případně poslal telefon na reklamaci.

No, co vám budu povídat, neslyšel jsem to rád. Ani do jednoho se mi nechtělo, navíc jsem zrovna neoplýval nějakým velkým množstvím času, které bych tomu mohl věnovat. Stejně mě to zase tak moc netrápilo (bla bla, samé výmluvy, já vím.. :)). Vždyť aplikace poznám i po ikonkách, ne?


Jenže poslední dobou mi přišlo, že se situace zhoršuje, telefon byl pomalý, rozsypaný čaj v menu již byl spíše pravidlem, než kuriozitou a hlavně se Nexus každou chvíli sám restartoval. Nemluvě o tom, že jsem se ho styděl někomu půjčit, abych ho neodradil od koupě jinak skvělého telefonu.

Dneska jsem to tedy začal řešit a našel jsem pár lidí, kteří měli podobný problém, nikdo ale nevěděl, čím je způsobený. Z několika screenshotů jsem si všiml, že jedna věc je pro všechny společná, používají widget pro In-počasí 4x2. Po jeho odstranění z plochy (není ani nutné odinstalovávat aplikaci) se problém ještě neprojevil.

Nevím o tom, že by se podobné problémy vyskytovaly i na jiných typech telefonů, ale pokud vaše menu vypadá jako to na obrázku nahoře, zkuste se před restartem do továrního nastavení nebo reklamací podívat, jaké widgety máte na ploše, třeba to bude způsobovat jeden z nich.

Žádné komentáře:

Okomentovat