Stránky

čtvrtek 31. května 2012

Shrnutí měsíce května a cíle pro červen

O svém návratu k pokerovým stolům jsem již psal. Od té doby moc času neuplynulo a nebude tak asi žádným překvapením, že žádných velkých výsledků jsem v květnu už nedosáhl. Hrál jsem v průměru jen 2 hodiny denně, ale na druhou stranu jsem nezaznamenal jedinou session, ze které bych odešel se ztrátou.

Nejzajímavější statistiky za květen jsou následující:

  • Odehrál jsem 12 hodin.
  • Za tu dobu jsem stihl 9498 her.
  • Mé statistiky (VPIP/PFR/3BET) - 18,3/15,7/7,3.
  • Výdělek $253.30.
  • Dosáhl jsem VIP statusu SilverStar.
Graf vypadá takto:


Jak je vidět, měl jsem v poslední době i dost štěstí. Myslím ale, že se tím jen vyrovnává smůla ze začátku roku. Holt jsem teď tak trochu "motherfucking lucky bitch", jak jsem byl nazván v chatu :).

Přesto jsem se hrou celkem spokojený. Tedy až na pár hand, které jsem zahrál vyloženě hrozně (ani je sem nebudu dávat, abyste se mi nesmáli). Dařilo se mi dodržovat stanovenou strategii, nepouštět se do bláznivých sehrávek mimo pozici a když mám handu, tak sázet, sázet, sázet. Samozřejmě se to odvíjí i od soupeřů, ale obecně lze říci, že tyhle jednoduché principy fungují i na NL25. Na ten propad na grafu sice nejsem nijak hrdý, ale myslím, že bych ty handy zahrál stejně i teď. Jedna byla klasická holdemová noční můra, KK do AA all-in pre-flop a další byly myslím něco podobného (set over set apod.).

Na červen si žádné velké cíle klást nechci, protože mě čekají státnice a chci téměř všechen čas věnovat přípravám. Přesto bych chtěl alespoň zopakovat získání SilverStar statusu a skončit měsíc v plusu. Největším cílem ale je, abych si nějakými suckouty nenechal kazit náladu před učením. :)

Cíle pro červenec už budou snad zajímavější, nasbíral jsem bankroll na NL50 a myslím, že přijde čas začít pomalu dráždit i hráče na tomto limitu.

Žádné komentáře:

Okomentovat