Stránky

pondělí 28. května 2012

Zpět u stolů

Bakalářka už je nějakou chvíli odevzdaná a do státnic ještě celkem daleko, mám tedy teď konečně relativně dost času na hraní pokeru. Nehrál jsem od začátku března a trochu jsem se bál, že mi opět bude trvat delší dobu, než si všechno zase osahám a najdu svůj rytmus.

To se naštěstí nepotvrdilo a adaptoval jsem se celkem rychle. Mám za sebou tedy zatím jen dvě session, ale myslím, že celkem podařené a se svou hrou jsem spokojený. Dostal jsem pár suckoutů, ale zase jsem jeden velký dal*, takže si nemám moc na co stěžovat ani v tomhle ohledu.

* Raise z UTG od loose hráče, re-raise od shortstacka, který 3betoval asi 11 % hand a já našel desítky. Pushnul jsem je s tím, že ZTG málokdy bude mít dobrou handu a shortstack už nezahodí, budu tedy flipovat proti něčemu jako AJ, případně budu o hodně lepší proti Ax nebo nižšímu páru. UTG ale snap callnul s AA a shortstack také s QQ. Na flopu neomylně desítka a $66 pot cestoval mým směrem.. :)


Jak mi to jde se můžete ostatně přesvědčit i na grafu:


Je to sice zatím jen na malém vzorku, ale trend All-in EV křivky je jasný a po tak dlouhé době bez pokeru jsem asi v nic lepšího doufat nemohl.

Jinak jsem přemýšlel o tom, že bych rád psal i trochu poučné články (výukové je moc silné slovo). Myslím, že mi to pomůže utřídit myšlenky a navíc vám to může pomoci si trochu přivydělat touto skvělou hrou. Zatím ale ještě nevím, jakou formou tyto články zpracuji, jestli se bude jednat o jednotlivé články na téma, které zrovna řeším, nebo jestli je lepší vytvořit nějaký seriál. Co víc bude vyhovovat vám? Návrhy na formu zpracování, případně témata mi můžete posílat jako vždy buď do komentářů pod článek, nebo na mail.

2 komentáře: